Comparison Foundation.

30 Okt

CIMG3833

Twee budgetfoundations. Makkelijk verkrijgbaar en mooie verpakkingen, maar zijn ze ook fijn om mee te werken ?

CIMG3830CIMG3831

Allereerst moet ik eventjes zeggen ik echt een “sucker” ben. Ik heb twee foundations en heb maar 1/8’ste pompje nodig per dag. En ze zijn maar een jaar houdbaar. Maargoed dat is eventjes mijn probleem.

Maar zijn ze wel goed?

Ja ik ben er wel blij mee, hier spreek ik vooral over die van L’Oreal Paris. Je ziet hem namelijk niet zitten en hij blend heel makkelijk. Die van Bourjois zie je integendeel wel zitten en laat alle velletjes heel goed zien, helaas.

Ik ben op het moment aan het sparen voor de Tinted Moisture Daycream Lite van Benefit. Maar dat is geen koopje.

P1010208P1010204

De kleuren verschillen nogal, de een is dan ook voor de zomer bedoeld.

P1010211

P1010212

Ze zijn verder allebei prima budgetfoundations. Ze blenden goed maar trekken ook snel genoeg in de huid.

<3 niev.

Geef een reactie

