bedankje & anti-zweten

30 Okt

Als eerste wil ik even zeggen dat ik net het vorige berichtje las. Dat is geschreven door de andere blogster van deze blog en ik vond het zo lief, dat ik toch wel eventjes iets kwijt moet: je bent de allerliefste vriendin, je bent er voor me als ik je nodig heb en ik heb het ooknog eens heel gezellig met jou. Dankjewel lieverd!

En dan wil ik verdergaan met een tip die ik dus ook van de andere blogster van deze blog kreeg. Misschien dat je het graag zelf wil schrijven, maar ik moet het toch eventjes kwijt, want het werkt echt geweldig!
Vrijdag vertelde je me dat je had gelezen dat anti-rimpelcrème goed tegen zweten helpt. Het verlamt je spieren, en dus ook je zweetklieren.
Als ik heel eerlijk ben had ik eerst zoiets van’ jaja, het zal wel.’
Maar toen ik bij mijn oma een anti-rimpelcrème tegenkwam besloot ik het maar te proberen. En aangezien ik veel zweet en vandaag een feestje had, kon het toch echt geen kwaad eens te proberen.
En gelukkig maar dat ik dat heb gedaan, want nadat ik gisteravond voordat ik ging slapen de crème onder mijn oksels smeerde (hihi…) , heb ik helemaal niet meer gezweet. Terwijl het al bijna één uur (in de oude tijd zelfs twee uur) is en ik al de hele ochtend bezig ben! Wauw.  Bedankt!
Dus ik heb meteen wat in een potje gedaan en als het over een week nog steeds werkt, ren ik zelf maar even naar de winkel!

Ik heb er een van Biocura gebruikt. Hij ziet er leuk uit en ik vind dat hij een lekker licht geurtje heeft. Er zit collageen ik, maar zover ik weet kan dat geen kwaad. 

Kortom, dit is echt een goede uitvinding en vanaf nu gebruik ik alleen nog maar anti-rimpelcréme ;) 

<3 niev. 

Geef een reactie

