Be inspired.

30 Okt

Dingen, mensen, posters, films en tijdschriften kunnen me ontzettend inspireren. Zo ook make-up. Als mensen zich mooi hebben gemaakt, iets hebben gedurfd ik mijn hele leven nooit zou doen. Dat is iets wat ik echt bijzonder vind.

Op het moment word ik geïnspireerd door de kleuren van de herfstbladen buiten. Maar deze herfst staat voornamelijk in het teken van blauw, met name donkerblauw.

bron ; www.elle.nl

Alle grote merken hebben natuurlijk hun herfstcollectie uitgebracht en ik denk dat ze zeker de moeite waard zijn! Helaas is het voor veel van de grote merken even sparen geblazen, want goedkoop dat zullen de collecties hoogst waarschijnlijk niet zijn.

Ben jij nou niet zo’n fan van blauw, net als ik, hou je meer van naturel? Dat kan ook , ga opzoek naar een lichtere blauw of zoek gewoon jou eigen herfstcollectie uit en laat hem eventjes hieronder zien. Want ik ben echt ontzetten benieuwd !

Wat ik ga inslaan voor deze herfst en winter? Ik weet het nog niet, op het moment draag ik niet veel meer dan mascara en een lijntje want mijn ogen zijn wat gevoel geworden. Ik ben hard opzoek naar mooie matte goudbruine kleuren, aanraders ? Laat een comment achter!

<3 niev.

Eén reactie to “Be inspired.”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Mode.. « Beauty Blog - 7 november 2011

    […] We gaan duidelijk voor nude en zwarte tinten, erg mooi maar wel een beetje neutraal. Misschien leuk om voor de verandering wat donkerblauws aan te trekken ( https://nivabeauty.wordpress.com/2011/10/30/be-inspired/#more-341 ) […]

Geef een reactie

