Guess Seductive I’m Yours.

27 Okt

Guess Seductive

Een heerlijk vrouwelijk geurtje van Guess. Zoet, aantrekkelijk en met een ontzettend mooie verpakking. Ik kreeg een testertje, aanrader voor de hele fles?

P1010189P1010191

Een vrij uitdagend doosje, daarmee niet minder mooi, met daarin een vrij heftige zoete en zwoele geur. Leuk voor een feestje of een night out, maar ik zou hem niet als dagelijkse geur kopen.

P1010195P1010188

Op het moment is hij volgens mij in de aanbieding bij Etos. Ik denk niet dat ik hem zou kopen, maar dat kan ook aan mijn smaak liggen.

Dit was even wat korte informatie. Op het moment zag ik hem bij de Etos voor ongeveer 29 euro.

<3 niev.

Geef een reactie

