Merkjes.

26 Okt

Ik ben niet per se een persoon die alle dingen van een duur merk hoeft te hebben. Maar ik heb een erg gevoelige huid en dus heb ik besloten alleen nog maar goede (die zijn vaak wat duurder.) producten te kopen.

Dit gaat nu niet over welke merken goed zijn wat dat is ook iets persoonlijks. Nee, het gaat over welke merken ik gewoon al leuk vind om naar de kijken.

Parede, wallpappers, tokidoki, papeis, papéis

Tokidoki , hierboven te zien, is zo’n merk waar je gewoon naar blijft kijken. Zó schattig gewoon! Helaas niet makkelijk verkrijgbaar.

Ook echt een ge-wel-dig merk is Benefit San Francisco.

Ehm .. LIKE WAUW ?

Het is gewoon zo facking mooi ! De doosjes, de namen de verpakking echt alles. Neem zeker een keer een kijkje bij een counter!

Natuurlijk zijn er nog veel meer merken, maar deze wou ik eventjes laten zien. Zeker omdat ze in Nederlands niet heel erg bekend zijn .

<3 niev

2 Reacties to “Merkjes.”

  1. Amber 24 december 2011 bij 22:42 #

    Foeifoei! Niet schelden in het openbaar! ;)

Geef een reactie

