maskertje + huidverzorging

26 Okt

Lieve mensen, helaas wilde ik gister dit bericht plaatsen nèt toen mijn batterij leeg was en mijn ipod waarop ik dit heb geschreven, uitviel. helaas had ik geen oplader bij de hand, vandaar dat ik dit artikel nu pas plaats. Sorry!

– Toen ik vanavond mijn make-up eraf haalde, merkte ik dat ik een heleboel puistjes had, en mijn huid erg vettig en ruw aanvoelde. Ik wist dat ik nog wel ergens een maskertje had liggen en besloot mijn huid eventjes een kleine oppepper te geven.
Verwacht nu niet dat ik een hele facewash bij mezelf heb gedaan, ik heb het erg druk met school en het was al wat laat dus ik heb het redelijk snel gedaan. Maar toch hier even mijn mini-face-wash!

Als eerste heb ik mijn makeup er heel goed afgehaald met een oogmakeupremover een een make up remover milk. Daarna heb ik mijn gezicht goed afgespoeld.

Ik heb vervolgens met Nivea All in 1 mijn gezicht zachtjes gescrubt. Dat heb ik er met een nat washandje er goed afgehaald.
Ik deed daarna een lotion tegen puistjes op en heb dat even laten inwerken. Ik had nog twee andere crèmes tegen pukkeltjes maar helaas zijn die op dus moest ik het hiermee doen.
Omdat mijn huid erg ruw aanvkelde, heb ik daarna een heel klein beetje van mijn net nieuwe Nivea Visage pure&natural hydraterende dagcrème opgedaan. (komt binnenkort nog een review!) omdat deze redelijk langzaam intrekt, heb ik even een uurtje zitten leren voordat ik verder ging met het verzorgen van mijn huid.
Daarna ben ik op zoek gegaan naar een maskertje en vond uiteindelijk een maskertje van Dr. Van der Hoog. Het is een dode zee modder masker. Reinigend en ontspannend, voor elk huidtype, staat erop. Mooi zo.
Ik heb de helft van het ‘zakje’ waar het maskertje in zat opgedaan, dat was meer dan genoeg. Dat heb ik ongeeer 10 minuten laten inwerken en daarna met een washandje en wat water er goed afgehaald.
Als laatste heb ik nog een keer mijn dagcrème van Nivea opgedaan, maar deze keer een wat dikkere laag.

Nu is mijn huid echt heeeerlijk zacht. Misschien moet ik dit vaker doen! Een keer per week ofzo lijkt me erg fijn. Moet ik wel alvast wat masmertjes in gaan slaan… ;)
En oja, omdat ik mijn huid graag af en toe wil ‘luchten’, doe ik meestal èèn keer per week geen makeup op, op een klein beetje mascara na dan. Dus geen foundatikn, poeder, en zelfs geen concealer. Dit doe ik al sinds ik veel make-up begon te dragen, en ik vind het een prima manier. En omdat ik nu net zo’n zachte huid heb, besloot ik maar meteen mòrgen die no-make-up-day moest inlassen. Dus tadaaaa, beste mensen, vandaag ga ik naar school met alleeen maar een beetje mascara. Moet kunnen toch? ;)

Hoe zit het met jullie, doen jullie ook vaak een maskertje op?en gaan jullie ook wel eens zonder make-up de deur uit?

<3 niev.

Eén reactie to “maskertje + huidverzorging”

  1. nivabeauty 26 oktober 2011 bij 18:38 #

    Ik geef mijn gezicht twee keer per week een lekkere verzorging.
    Een keer met scrub en een keer met een purefying Cleansing Gel.
    Hierdoor houd ik mijn huid in conditie. Ik wil nog graag meer producten
    gaan proberen.
    Erg leuk artikel!
    x

Geef een reactie

