Conditioner en Shampoo Swartzkopf.

26 Okt

Zoals ik al schreef heb ik gister deze twee haarproducten gekocht. Erg tevreden overigens over de geur. Maar of de rest nou zo mijn smaak was ..

P1010164

De geur is niet bijzonder, gewoon shampoo achtig. Ik heb de middelste trouwens vandaag nog niet gebruikt want ik vond een sterke repair wel genoeg.

De gouden flacon ruikt lichtjes naar kokos en is verder erg lekker in gebruik. De opening is groot waardoor ik er zonder moeite het product uit kan halen.

P1010174

Mijn haar ziet er wel mooier uit moet ik zeggen en het valt beter dan eerst. Maar toch denk ik dat ik deze niet snel opnieuw zal kopen. Ik heb sowieso nog heel veel om te testen.

De conditioner was ook niet echt heel speciaal en hij maakt mijn haar niet zacht waardoor ik mijn TBS conditioner maar even erbij heb gehaald. Want zonder glad haar stap ik de douche niet uit.

P1010169

Niet erg bijzonder maar voor 80 cent was het niet verkeerd om te proberen. Het probleem dat ze allebei nogal een grote flacon hebben..

Nee geen supergrote aanrader. De shampoo is gewoon een regular shampoo en de conditioner doet zijn werk niet echt heel goed.

<3 niev.

Geef een reactie

