Review Andrèlon Care & Repair 1 Minuutmasker.

24 Okt

Een heerlijk verzorgend en herstellend masker, dat is wat er op de verpakking staat. Natuurlijk moeten we dat niet allemaal blindelings geloven maar misschien ..

Voor mij wel, het werkte een beetje als een conditioner en het voelt als de conditioner van Swartskopf. Heel prettig vond ik . Ik liet het, als beschreven in de naam, een minuut in werken en wachtte geduldig af wat het zou doen.

Het maakt mijn haar heel mooi zacht en het viel ineens veel beter!

De andere twee maskers heb ik nog niet geprobeerd en zal ik  snel in huis proberen te halen! Ik vind het Care & Repair masker dus een echte aanrader!

De maskers kosten €4.25, wat een redelijke prijs is voor een flacon van 180 ml.

Je moet er wel voor zorgen dat je elk deel van je haar bedekt want anders zullen sommige stukken deze heerlijke treatment moeten missen!

<3

Eén reactie to “Review Andrèlon Care & Repair 1 Minuutmasker.”

  1. niels 21 september 2013 bij 23:56 #

    Ikvraag me af of het product niet juist mijn haar uitval bevordert sinds ik het gebruikvalt mijn haar met bosjes uit verder is het zo dat onder douche een egaal laagje over mijn hele huid blijft zitten en ik mij afvraag of dat wel zo goed is

Geef een reactie

