Lippenstift?

23 Okt

CIMG3790

Veel zijn er bang voor, maar waarvoor nou eigenlijk? Ik was vroeger, en nu nog steeds, bang dat het er vreselijk zou uitzien en het er niet meer afging. Maar er moest toch een manier zijn om dat op te lossen?

Ja zeker! Ik heb deze manier ontwikkeld. Geen idee of hij al bekend is. Maar ik heb hem zelf bedacht. Hoe zou ik mijn lippenstick er makkelijk af kunnen halen na het testen? Juist door er iets onder te smeren wat er voor zorgt dat het niet in mijn lippen trekt. Maar wat was daar nou geschikt voor. Ik keek eens rond in mijn make-up spulletjes. En stuitte op een vaseline ( labello en purol kunnen ook). Als ik deze nou eens eerst op deed voor dat ik mijn lippenstift uit probeerde.

Ik probeerde het uit en stond verstelt van het resultaat. Het werkte! Er trok nog maar een minimaal beetje lippenstift in mijn lippen. Súper!

Dit is wat ik nodig had om 5 lippenstiften te testen.

– vaseline.

– 5 lippenstiften.

– 5 wattenschijfjes.

CIMG3797

Ik heb de volgende lippenstiften gebruikt ;

Van links naar rechts.

– Nude Delight 700 – Rimmel London.

– Corail Velours 165 – Lancôme le rouge absolu.

-Fuschia 04G – Maybelline.

– Orange Burst 15 – Clinique.

– Plum Matte 76 – Clinique.

CIMG3793

Hoe werkt de techniek ?

Simpel, eerst smeer je vaseline op en daarna de desbetreffende lippenstift. Hierna kun je hem er gemakkelijk afhalen met een wattenschijfje. De kleur zal nog een beetje op je lippen zitten maar echt minimaal.

Je kut natuurlijk elke lippenstift gebruiken die je maar wil. Hopelijk helpt het jullie besluiten.

<3 niev.

Geef een reactie

