Buikje..

23 Okt

Vaak lees je in tijdschriften dat meisjes onzeker zijn over hun buik. Bijna alle meisjes klagen er wel over, maar in stead of klagen zouden we beter er iets aan doen! Ik heb de afgelopen tijd deze “training” gedaan en mij hoor je niet meer klagen! Perfect om na de vakantie weer helemaal te herstellen van je eetlust.

Ik ben meer fruit gaan eten en nog maar 1 tot 2 snoepjes per dag. Hierdoor ben ik allereerst gezonder gaan leven. Daarnaast heb ik ook nog eens mijn buikspieren flink laten werken.

Op de foto hierboven zie je hoe je moet liggen, als je in positie bent breng je je bovenlichaam ongeveer 10 cm van de grond af. Dit hou je 20 tot 25 seconden vol en dan ga je weer naar beneden. Dit herhaal je en elke dag doe je er wat meer. Je mag je handen natuurlijk niet gebruiken want dat zou het effect totaal in de wind slaan. Bij mij heeft het geholpen en je houd er niet alleen een mooiere body aan over ook je spieren hebben weer eens een lekkere work-out gehad.

Ook joggen kan helpen om je body te shapen. Je traint je beenspieren en tegelijker tijd werk je aan een conditie. Als je dit volhoud heb je binnen de kortste tijd een topconditie! Dus meiden, let’s get started (;

Het word aangeraden bij het joggen langzaam te rennen, hierdoor kun je langer doorgaan en verbrand je meer vet. En daar gaat het toch allemaal om? Ik raad aan om af en toe ook wat harder te lopen hierdoor kun je een conditie opbouwen die je daarna weer kan gebruiken bij het langer volhouden van langzaam joggen.

<3 niev.

Geef een reactie

