Review Wimperkruller Barbara Hoffman.

22 Okt

CIMG3712

Mijn allereerste wimperkruller. Van een merk wat voor sommige van jullie bekend zal zijn.

Barbara Hoffman, bekend van kwasten en dus ook van wimperkrullers. Het viel me eigenlijk gewoon ontzettend mee hoe duur hij was, het is misschien niet de beste wimperkruller maar zeker een hele fijne als beginner. Hij was €4,95 wat echt wel meevalt. Hij is heel fijn in gebruik en mooi goud, haha. Ik merk echt verschil, mijn wimpers waren altijd nogal onzichtbaar maar nu kan je ze goed zien, ook als je van recht voren kijkt.

Zeker een aanrader, ik weet niet waar je hem kunt kopen in Nederland, want ik heb hem in het buitenland gekocht. Sorry.

Maar ik weet zeker dat je bij de Douglas ook een goede kan vinden. Succes!

<3 niev.

 

CIMG3714

Geef een reactie

