Music in moments.

22 Okt

Ik vind het altijd moeilijk om te zeggen welke muziek me op het moment het meest aanspreekt. Op het moment vind ik eigenlijk vooral muziek van vroeger het leukst. Ik heb werkelijk geen idee waarom maar toen hadden ze nog zo lekkere muziek. Zoals je wel kunt zien aan het bovenstaande plaatje. Juist, de Beatles. Ik ken dan misschien niet alle liedjes uit mijn hoofd, maar ik heb zeker een paar liedjes die ik heel leuk vind. Maar met oude liedjes bedoel ik niet alleen liedjes uit die tijd, ook van één of twee jaar geleden. Misschien ligt het ook wel aan de herinneringen die ik eraan heb, omdat ik in dat jaar zo’n sterke band had met de andere blogster van deze blog. Ja het doet me zeker denken aan goede tijden, denk bij deze tijd aan Stay The Night van James Blunt.

Op het moment luister ik dus vooral naar dat soort liedjes, maar ook liedjes uit films die ik kijk, die me aanspreken. Die op de een of andere manier over een gebeurtenis lijken te gaan die laatst is gebeurt. En ik wil al die artiesten bedanken voor hun inspirerende en ontroerende muziek. Want ik denk dat heel veel mensen het met me eens zullen zijn als ik zeg dat muziek heel veel kan losmaken.

Eigenlijk kan ik jullie alleen een klein lijstje laten zien met mijn laatst beluisterde liedjes.

The Beatles, een heel bekend nummer. Still love it !

 

Gewoon een lekker nummer om af te spelen, en steeds weer opnieuw te luisteren.
De zangeres heeft een prachtige, engelige stem. Ze ziet er prachtig uit. Een hemels nummer.
Een mooi liedje, weer met een hele mooi rustgevende stem.
Een heel leuk nummer, niet veel meer over te zeggen eigenlijk.

Dat waren ze, hopelijk heb ik je wat nieuwe, niet top 40 muziek kunnen laten horen.

<3 niev.

Wat zijn jouw favoriete nummer op het moment?

Geef een reactie

