Review Posie Tint Benefit.

21 Okt

I am flabbergasted by this product.

Ik was op vakantie in een groot warenhuis waar ook een counter van Benefit was.

Een van de visagisten stond erop om mij op te maken en die kans liet ik natuurlijk niet voorbij gaan. Ze heeft me vanalles opgesmeerd maar ik was het meest onder de indruk van mijn blush. Het was prachtig popperig roze en heel natuurlijk. Echt wauw dus.

Die moest ik natuurlijk hebben dus heb ik hem gekocht. En laat dat product nou net Posie Tint zijn. Met het allermooiste flesje van de wereld. Ik ben addicted aan dingen die er lief en schattig uit zien dus dit is absoluut iets voor mij, haha. CIMG3739

Het doosje is alleen al geweldig maar het flesje slaat alles.

CIMG3746

De foto is helaas wat onscherp maar je ziet mijn punt tochwel. Het ziet er fabulous uit. Echt een hebbeding. Helaas wel een duur hebbeding .. €32,00 heb ik er voor neergelegd.

Het is dus een lip en Cheekstain. En ik moet zeggen hij blijft prachtig zitten. Hij heeft een echt popperige kleur. Ik heb hem tot nu toe alleen op mijn wangen geprobeerd aangezien mijn lippen extreem uitgedroogd zijn. Maar ik weet zeker dat hij een prachtige zachte roze tint achter zal laten!

Zekerweten een aanrader als je wat geld te besteden hebt! het is een flesje van 12,5 ml. Maar je hebt per keer maar een drupje nodig dus je kan er heel lang mee doen.

Dit kreeg ik erbij als uitleg hoe je het moet aanbrengen ;

CIMG3750CIMG3751

<3 niev.

Geef een reactie

