Review Banana Conditioner

21 Okt

Op bijna elke blog kon je er wel iets overlezen. Iedereen heeft hem wel geprobeerd. Ik kan eventjes niet meer zeggen wie mij heeft overgehaald maar ik heb besloten hem te kopen. En daar moest ik wel eventjes goed overnadenken.

Hij ruikt vrijsterk naar bananen dus dan zal voor een aantal van jullie wel een groot minpunt zijn. Zodra je het in je haar masseert voelt je haar meteen al heel erg zacht. Echt ontzettend lekker. Na het uitspoelen is de bananengeur er overgens uit dus dan valt al weer mee, haha.

Ik vind het zeker een aanrader, de fles ziet er niet bijzonder uit maar wel leuk. Niet heel bijzonder maar wel gewoon een prettige standaard conditioner. Niet speciaal maar wel een aanrader als je gewoon op zoek bent naar een goede conditioner.

Nog een leuk pluspuntje ;

Het flesje is van herbruikt plastic gemaakt.

<3 niev.

Geef een reactie

