Enjoy it

21 Okt

Hey everybody,

Ik zie dat de ander weer flink heeft geblogt, superleuk!
Ik kan niet wachten elkaar weer te zien maandag en de hele vakantie te bespreken, heerlijk!

Vandaag ben ik de hele dag druk geweest, vandaar maar èèn blog van mij, maar ik heb net de andere berichten gelezen en volgens mij kunnen jullie je daar prima mee vermaken. (;

Vannacht ben ik blijven slapen bij een vriendinnetje, dat was echt heel erg gezellig! Daarna ben ik met een ander vriendinnetje nog even wezen sporten en blijven eten. En deze avond heb ik heerlijk op de bank gezeten en net als jonge pubermeisjes samen met mijn moeder slap gelegen van de lach.
Morgen komt mijn nichtje, dat moet ook supergezellig worden!

Dit zijn van die momenten waar ik gewoon echt van kan genieten.
Heerlijk leuke dingen doen met vriendinnen, lekker een beetje relaxen, de stad in, naar de film, niet naar school hoeven, kortom eigenlijk gewoon vakantie vieren.
Als vakantie hebben een hobby is, is dat zeker mijn allergrootste hobby! (:

Ja, ik heb echt soms momenten dat ik denk; ‘ach, wat is het leven toch fijn’. Dat kan ik echt ineens beseffen, heel raar is dat!
Vaak vind ik dat ik te weinig stilsta met hoe fijn ik het heb. Dan denk ik pas achteraf van: ‘hee, dat was eigenlijk echt superleuk!’. Dat soort dingen moet ik echt even beseffen, eventjes eraan terugdenken dat je zo’n lekker leventje hebt. Dan geniet ik er daarna alleen maar nog meer van!

Wat zijn voor jullie echte geniet-momenten? En bezeffen jullie dat altijd heel goed, of hebben jullie ook, zoals ik, vaak dat je echt even door moet hebben dat dit weer zo’n geniet-moment is? Ik hoor het graag!

<3 niev.

Geef een reactie

