Gelukkig zijn hoeft niet zeldzaam te zijn.

21 Okt

Iedereen is wel eens gelukkig, het kunnen van die kleine dingen zijn. Maar soms zit alles eventjes tegen en dat mag heus wel eens soms. Soms als ik geen zin heb om niks te doen, het gevoel heeft dat ik niks beteken in het leven denk ik aan al die vrouwen die vroeger met iemand zijn getrouwd die ze helemaal niet lief hadden. Gewoon on gesettled te zijn. En dan denk ik, eigenlijk beteken ik nog niet eens zo veel meer dan hun. En dan denk ik ; het maakt niet uit of ik nou wel of niet nu iets doe. Maar dat is niet zo. Want ik wil wat maken van mijn leven en juist om de reden dat veel vrouwen vroeger daar niet de kans voor hadden.

Daarom moeten we leven nu. Elk moment dat het kan.

<3 niev.

Geef een reactie

