shop & the city

20 Okt

Ik ga de komende dagen weer even lekker shoppen!
Nouja, echt shoppen kan je het niet noemen.
Ik merk namelijk dat ik wel een klein beetje door mijn geld heen begin te raken. Maar ik ga zeker weten proberen toch nog wat beautyspulletjes te scoren!

Donderdag ga ik naar Haarlem. Ik ga vast ook nog wel even de stad in daar en hopelijk vind ik nog wat leuks! De vorige keer heb ik leuke oorbelletjes, een heel schattig lipglossje en een heeele berg frutsels gekocht. Benieuwd wat het deze keer wordt!

Komend weekend ga ik naar de Kalverstraat in Amsterdam. Ik kom hier redelijk vaak dus het is niet heel bijzonder voor mij, maar ik ga mijn njchtje wegwijs maken en natuurlijk loop ik voor mezelf ook wat winkels binnen! (;

En ik heb laatst online een hele doos vol leuke winterkleren besteld, die binnenkort ook moet worden geleverd. Er zaten hele leuke dingen tussen dus ik hoop dat ‘ie er snel is!

Meestal als ik ga winkelen heb ik wel een (klein) lijstje met wat ik allemaal graag wil, maar deze keer eigenlijk niet. Waarom? Omdat ik niet al te veel uit wil geven en eigenlijk ook wel voldoende beautyartikelen heb op het moment. Nou is meer natuurlijk altijd welkom, maar het is niet zo dat ik NU ONMIDDELIJK een nieuwe mascara, bepaalde lipgloss of leuke nagellak nodig heb. Wel wil ik heel misschien een lichte highlighter of blush om mjin gezicht in deze ‘barre tijden van koude winters en iets meer foundation dan normaal’ toch wat meer kleur te geven. En ik kan dan, als we toch bezig zijn, ook wel een fijne gezichtscrème gebruiken! Ik gebruik nu een speciale bodymilk die ook voor het gezicht is, maar ik merk dat het toch niet helemaal perfect is voor mij.
Maar dat heeft allemaal geen haast. Ik kijk gewoon of ik iets leuks zie en dan zie ik wel verder. Het gaat er natuurlijk vooral om dat het gezellig is en dat ik nieuwe ‘inspiratie’ kan opdoen voor leuke blogs!

Ik hou jullie op de hoogte,
<3 niev.

Geef een reactie

