Going back home ..

20 Okt

En dit is hem dan, de laatste dag van mijn vakantie. Ik ga weer terug naar ons koudekikkerlandje. Bahbahbah.

Aan de andere kant kan ik niet wachten om mijn vriendinnen weer te zien en hun de oren van het hoofd te kletsen. Wat zij ongetwijfeld ook bij mij zullen doen, haha. Ja het was weer een leuke vakantie waarin ik veel heb gekocht en niet kan wachten het te gebruiken en te reviewen. School komt alweer in zicht en ik heb nog een hoop te doen!

Deze vakantie heeft me ook een hoop geleerd. Bijvoorbeeld zien dat je ergens bij hoort en er niet alleen voor staat. Dat ondanks belangrijke mensen zijn overleden je toch verder leefd. En dat ik wel een van de laatste ben die mag klagen over wat ik allemaal van mijn ouders krijg. Deze vakantie heb ik geleerd tevreden te zijn met wat ik heb, en nu zullen jullie denken dat het heel normaal is om dat te zijn. Maar dat hoeft absoluut niet. Iedereen is wel ergens niet tevreden over en dat mag ook best zolang je maar op een gegeven moment besefd dat je dat wel moet zijn.

Naar huis neem ik veel goede herinneringen mee.

Wat heb jij geleerd deze vakantie ?

<3 niev.

Geef een reactie

