Review l’oréal Paris Studio GoCreate gel spray.

19 Okt

Ik gebruikte vooral vroeger en ook nu af en toe een speciale haarspray van l’oréal paris. Het is een handige fles met spraydop. Ik heb superstrong en de spray geeft je haar meer volume. Ook is het handig om je haar een beetje te ‘temmen’ als je kapsel veel te wild is. Je moet wel de spray goed op de haarwortel of van een afstand op je lokken spuiten en daarna meteen goed met je handen doorkneden, anders droogt hij hard op en dan heb je van die harde slierten in je haar. Dat is wel een nadeel, ik heb regelmatig dat ik de spray heb gebruikt en daarna nog harde stukken in mijn haar voel. Ik weet niet hoe duur de spray is. Maar voor meiden die meer volume willen is het een goed product!

<3 niev.

20111019-191012.jpg

Geef een reactie

