Ups and Downs ; Body Cream Mei Dao.

16 Okt

 

Op het vliegveld kon ik deze bodycream voor een lekker prijsje kopen 9,90 ipv 14,90!

Die kan kon ik natuurlijk niet laten liggen, haha. Dus heb ik hem gekocht in de kleur en geur ; Mei Dao. Met witte lotus en Yi-Yi Ren. De geur is vooral afkomstig van de Witte Lotus en Yi-Yi Ren is een oud Chinees medicijn. Er waren 5 verschillende geuren maar ik vond deze toch het lekkerst. Nu ik hem thuis gebruik vind ik de geur iets te sterk voor gewoon overdag maar hij is uitstekend voor de nacht. Hij maakt mijn huid namelijk heerlijk zacht en daar houd ik wel van (;

Hij komt in een pot met 200 ml en daar kun je dus een hele tijd meedoen. Voor de prijs zeker geen slechte koop.

Ups ;

– De hoeveelheid.

– De prijs.

– De ingredienten.

Downs ;

– De heersende geur.

– Dat hij niet biologisch is.

En dat was het eigenlijk wel. Dus hij heeft meer Ups en behoord daardoor voor mij bij de aanraders. Ik zou zeggen ; zoek je een bodycream die lang meegaat en je huid heerlijk zacht maakt ? Dan is deze van Rituals zekerweten een grote aanrader!

Hij komt in een lichtgroene pot met een zilveren dop. Ik kan helaas geen foto invoegen aangezien ik dit schrijf van een andere computer dan normaal en hier staat mijn programma niet op.

Hope you’ve enjoyed it !

<3 niev.

Geef een reactie

