Review Herbacin verzorgende handcrème.

16 Okt

Vandaag de hele dag weg geweest, daarom nu alleen een korte review, sorry! Gelukkig heeft de ‘vakantieganger’ van ons vandaag ook een berichtje geplaatst vanuit het buitenland, daarom hebben jullie vandaag tóch nog twee berichtjes.
Maar goed, hier is mijn review. Ik zal mijn uiterste best doen morgen wat meer te plaatsen!

Ik heb een tijdje geleden bij de Fancy een blikje handcrème gekregen. Hij is van Herbacin en er zitten Wuta, Kamille en Glycerine in. Dat zijn producten die je handen beschermen, herstellen en verzorgen. De handcrème rook best lekker en hij zat in een schattig blikje. Hij was erg fijn en zacht. Hij is heel fijn om je handen voor het slapen in te smeren, dan zijn ze de volgende dag superzacht!
Wel jammer dat er erg weinig in het blikje zat, na twee weken was hij helemaal op. Ik heb even op internet gekeken en hij is ook in de winkel verkrijgbaar. Ik heb nog geen nieuwe gekocht maar als ik weet hoe duur hij is en in wèlke winkel ik hem kan kopen ga ik zeker even kijken!

<3 niev.

Geef een reactie

