Lazy day

15 Okt

Goedemorgen allemaal!

Ik heb net heeerlijk geslapen en zit nu (1 uur) pas aan het ontbijt !! Ik ontbijt met heerlijke bagels, croissantjes, ontbijtkoek, vers beleg, verse sap en lekkere thee. Waarom? Gewoon, om te vieren dat het vakantie is. Wij ontbijten in het weekend altijd uitgebreid met het hele gezin. Heerlijk, was het maar elke dag weekend …
Vandaag staan niet heel veel bijzondere dingen op de planning, ik ga gewoon een beetje relaxen, en misschien ga ik vanmiddag nog even een kijkje nemen bij het marktje in onze buurt. Misschien dat ik vanavond nog met mijn vader en zusjes uit eten ga, maar dat zien we dan wel weer.

Dit soort dagen zijn echt mijn ultieme vakantiedagen. Natuurlijk houd ik ook van actieve dingen, maar ik vind dat je minstends èèn keer per week zo’n lui pyjamadagje moet hebben! Nou lukt mij dat ook niet elke week, maar àls ik een keer zo’n bamkhang-dagje heb kan ik er ook volop van genieten!

Wat doen jullie het liefst in het weekend? En hoe vaak hebben jullie zo’n lazy day?

<3 niev.

Eén reactie to “Lazy day”

  1. niva 15 oktober 2011 bij 11:31 #

    Oeps, haha het is jullie misschien al opgevallen dat ikin het bericht schrijf dat het èèn uur is, maar dat ik dit bericht iets na elven plaatste.
    Dat komt omdat ik meestal alvast wat berichten vooruitschrijf, zodat als ik even geen tijd heb om een heel bericht te schrijven, maar toch iets wil plaatsen, altijd een bericht opvoorraad heb!
    Allen het stuk over vakantie en het laatste deel heb ik er net bijgeschreven. Maar verder doet het er niet toe, ook vandaag heb ik zo’n heerlijk ontbijt en ongeveer dat waarover ik schreef staat op de planning. Dus lees gewoon lekker verder, veel plezier, en laat een reactie achter als je wilt!
    <3 niev.

Geef een reactie

