Body lotions. – fun stuff

15 Okt

Ja inderdaad, bodylotions zijn best belangrijk!
Ik smeer zo’n èèn keer per week in met een bodylotion en mijn huid wordt er erg zacht en niet te droog van. Ook helpt het om je huid wat egaler te doen lijken; minder rare vlekken dus!
Daarom heb ik hier mijn fijnste bodylotions even op een rijtje gezet: wie weet heb je er wat aan! ;)

1. Nivea Soya amandelolie bodymilk. Dit is een fijne bodylotion met soyamelk, dat is melk gemaakt van planten. Hij hydrateert je huid , houdt het vochtbalans op peil en maakt hem lekker zacht. Ik vind hem lekker ruiken en hij zit in een grote fles met pompje. Eigenlijk valt er verder niet zoveel over te zeggen, het is gewoon een fijne bodylotion!

2. Zwitsal bodylotion. Mijn vriendinnen vonden op de een of andere gekke manier altijd dat ik naar Zwitsal (je weet wel, dat babymerk ) rook. Daarom hebben ze als grapje voor mijn verjaardag een klein flesje zwitsal bodylotion gegeven! En eigenlijk gebruik ik hem ook nog. Omdat hij speciaal voor jonge kinderen is gemaakt ruikt hij lekker nasr baby en is hij heel erg zacht. Hij zit in een lief geel flesje van 75 ml, maar er zijn ook grotere flessen. En er staat een erg cute tekeningetje van een baby voorop. ;)

3. The body shop Cocoa Butter. Een hele fijne lotion voor handen en lichaam. Hij ruikt lekker naar cacaobonen en hij is 60 ml, een klein potje dus maar er zit toch best veel in. De verkoopster vertelde me dat er ook zelfbruiner in zit maar dat is nergens op de verpakking terug te vinden. Ik vind altijd dat hij een beetje naar verre landen ruikt dus voor mij ideaal om mee te nemen op vakantie!

4. H&M appel & vanille bodylotion. Dit is een lekker ruikende bodylotion in een grote blauwe fles met pompje. Ik vind deze lotion best lekker ruiken maar hij is wel sterk dus je moet er van houden. Hij is verder niet heel bijzonder, maar hij is prima voor droge plekjes.

5. Fruitastic body lotion. Deze heb ik in een pakket gekregen met ook nog een sponje, bruistablet en douchegel. Hij ruikt redelijk sterk naar meloen, appel en kersen. Moet je dus ook van houden. Hij zit in een potje van 100 ml, niet heel groot maar je kan er wel lang mee doen! Verder niet heel speciaal, het is dus echt om de geur te doen.

6. En tot slot heb ik nog een o zo fijne body milk uit Kreta. Ik heb hem in het hotel gekregen dus daarom weet ik helaas niet waar je hem in Nederland kan kopen. Hij is erg vloeibaar ( lees; KNOEI-baar ), en er zitten lekker ruikende citrusvruchten in.

<3 niev.

Geef een reactie

