Op vakantie, and i love it !

14 Okt

Zoo , beste lezersss.

Ik ben nu lekker op vakantie en goh wat was ik daar aantoe !

Ik zal de komende tijd niet heel veel kunnen bloggen, oke laat ik redelijk zijn ; helemaal niet. Dus dit is voor de komende tijd eventjes mijn laatste blog, die thuisblijfer zal uiteraard af en toe eventjes bloggen maar laten we het even redelijk zeggen, vakantie is er om uit te rusten van ALLES. dus ook je eventuele hobby’s.

Hier heb ik al wat dingen gekocht op het vliegveld. Een bodybutter van Rituals en een bodylotion van L’Occitaine. Allemaal heerlijke producten al moet ik zeggen dat de bodybutter van Rituals iets te sterk ruikt.

Ik moet gaan, ik zal het bloggen missen. Tot snel!

Eén reactie to “Op vakantie, and i love it !”

  1. niva 14 oktober 2011 bij 23:16 #

    Tuurlijk, komt helemaal goed!
    Ah, altijd fijn, nieuwe spullies!
    Geniet van je vakantie & je rust, tot over een weekje!
    <3 niev.

Geef een reactie

