Vakantiespullen.

13 Okt

Ik ga binnenkort op vakantie en dacht .. Misschien is het wel leuk om te vertellen wat ik meeneem;
– mijn bruine mascara. (L’oreal Paris)
– mijn foundation. (Bourjois)
– mijn concealer(s). (Maybelline, Max Factor.
– mijn lippenstick. (Rimmel London)
– mijn oogschaduws. (Bourjois, Estée Lauder)
– mijn lippenbalsem. (Labello)
– mijn nagellak. (O.P.I.)
– mijn kwasten. (Verschillend, o.a. Hema)
– mijn oogpotlood. (Lancôme)
Zo dat was nogeens een lijst. Ik heb achter de artikel het merk geschreven van het product dat ik meeneem. Misschien kan het een hulp zijn voor jullie. Maar ik zeg jullie vast, ik heb flink gespaard voor dit alles dus het is echt niet zo dat ik dit allemaal zo even aanschaf.
Dat is wat ik meeneem op vakantie. Natuurlijk neem ik ook nog wat huidverzorging mee ;
– een dagcréme. (Weleda)
– een oogcréme. (Dr. Hauska)
– een scrub. (Nivea Visage Young)
– een bodymilk. (L’Occitaine)
– een shampoo. (Andrélon)
– een anti-heatspray. (Andrélon)
– een nachtcréme. (Weleda)
– een handcréme. (The Body Shop)
Zo dat was het wel qua beauty and health.
Hopelijk is het ook nuttig voor jullie. Op vakantie maak ik vaak wat sterkere looks. Dus vandaag het grote aantal cosmetica.

<3 niev.

Eén reactie to “Vakantiespullen.”

  1. niva 13 oktober 2011 bij 23:49 #

    Klinkt goed, hele beautybag dus!
    Zal komende week flink bloggen, doe jij dan het laatste weekend van de vakantie ? ;)
    en kan je misschien een uitleg maken van je ‘sterkere vakantie looks’? Daar ben ik wel benieuwd naar!
    <3 niev.

Geef een reactie

