natural look

13 Okt

Vandaag nog maar weinig geblogd dus hier even een snel berichtje.

Ik houd erg van een rustige, natuurlijke look voor doordeweeks. Ik heb een paar favoriete producten en die gebruik ik erg veel. Het verschilt per dag wat ik precies gebruik, maar meestal is het ongeveer dit;

– een foundation en concealer en eventureel nog wat matterend poeder om mijn gezicht wat meer kleur te geven, de foundation beter te laten zitten en om de plekjes waar de foundation zichtbaar overgaat in de huid weg te werken.

– een bruin of zwart oogpotlood. Het liefste gebruik ik de vruine, die is wat neutraler en staat mooi bij mijn bruine ogen.

– een beige, bruine of heel soms een heel klein beetje gouden oogschaduw. Dit gebruik ik niet altijd maar het geeft mijn ogen toch wat extra’s.

– Een zwarte mascara die ik op mijn bovenste wimpers en aan de buitenkant van mijn onderste wimpers aanbreng.

– een dun laagje perzikkleurige lipstick of (transparante) lipgloss. Ook heb ik altijd een extra gloss en fijne lippenbalsem mee.

Dit is meestal mijn to school – look. Wat vinden jullie ervan? Wat hebben jullie meestal op? En zullen we binnenkort een tutorial filmpje plaatsen? Let us know!

<3 niev.

Geef een reactie

