Update nieuwste koopjes.

12 Okt

We hebben vandaag dus wat dingen gekocht. & ik kon het gwn niet laten ze al te gebruiken. Over alles misschien een wat uitgesproken mening maar ik zeg vast van te voren dat ik (bijna) alles super leuk vind !
Ik heb The Healthy mis serum. Dit is een laagdekkend serum van Bourjois. Dat precies hetzelfde ruikt als de foundation, super lekker dus. Hij dekt voor mij goed genoeg, maar ik heb niet veel last van acne.. Hij ruikt dus superlekker maar laat wel een poederfinish achter terwijl ik meer opzoek ben naar de “nietzichtbaar” finish haha. Verder is hij onwijs fijn en hoop ik alleen dat de geur me niet gaat irriteren.
Verder had ik ook nog een lippenstick van Rimmel London. Moisture stick , stond erop. En ja ! Hij maakt mijn lippen hartstikke zacht en laat een subtiel nude kleurtje achter. Echt ge-wel-dig. Hier ben ik helemaal weg van. Voor het laatste artikel kun je mijn review lezen. Hier ben ik heel negatief over een bourjoisoogschaduw. Hij is prachtig alleen het pigment is niet erg sterk. Het doosje en het kwastje zijn ook prima !
Zo dat was even een update, aldus dit artikel.
<3 niev.

Eén reactie to “Update nieuwste koopjes.”

  1. Eef 2 januari 2012 bij 02:06 #

    Oeps, sorry. Ik was wat oude artikelen aan het doorlezen en toen zag ik dat dit artikel niet geplaatst was maar als concept stond opgeslagen. Daarom besloot ik hem even te plaatsen. MAr dit is dus een artikel van een heeeeele tijd geleden, hihi. :)
    Sorry!
    X eef

Geef een reactie

