Supersnelle Review.

12 Okt

Ik had dus het Bourjois trio gekocht. Maar ik kan meteen zeggen dat ik er niet heel enthousiast van ben. Ik wou er meteen een smokeyeye mee maken maar alle kleuren zijn hetzelfde. En zelfs de donkere heeft zo weinig pigment dat er serieus geen donkere arcadeboog mee te maken. Nee voor mij was het drie keer niks.

Dat was hem dus, maarja ik ben echt heel erg teleurgesteld. En ik vind het heel zonde van mijn geld want het was wel bijna 13 euro..

Ja shit en de komende maanden mag ik ook nog eens geen geld uitgeven. Maargoed miskopen zorgen ervoor dat ik later goede keuzes maak , hoop ik ..

Hij geeft alleen maar glitters en daarvoor nam ik hem natuurlijk niet. Misschien nog wel leuk voor een feestje ? Nee ik baal echt enorm.

Dat was even mijn klaagreview. Als hij voor jou wel veel goeds betekend zal ik dat volledig geloven!

Eén reactie to “Supersnelle Review.”

  1. Lara 12 oktober 2011 bij 20:27 #

    wat raar!
    ik heb deze oogschaduw niet, maar ik heb veel producten van bourjois, en ze zijn allemaal echt heel goed! maarja, niet alles kan even goed zijn he (;
    xo

Geef een reactie

