favourites

11 Okt

Mijn favo’s
Make-up.
De meeste meisjes kunnen er maar niet genoeg van hebben!
Net zoals ik ;)

Zelf heb ik niet erg veel make-up, vooral vergeleken met de hele bakken vol die vriendinnen hebben. Maar met de makeup die ik heb kan ik heel blij zijn!

Daarom heb ik een lijstje van mijn favoriete producten gemaakt.

1. Mascara. Ik gebruik vooral de ‘falsies volum’ express mascara van maybelline new york. Het meest bijzondere aan deze mascara is dat hij een krom borsteltje heeft, waarmee je de mascara makkelijker aanbrengt en ze meer volume geeft. Hij klont weinig en is ook weer niet tè, wat ik nooit fijn vind. Perfect voor een rustige, maar wel mooie look.

2. De ‘Phyto-Khol Perfect eyeliner ebony’ van Sisley Paris. Deze heeft een mooie bruine kleur die erg mooi staat bij mijn bruine ogen. Hij is erg klein, wat een beetje lastig kan zijn met opdoen, maar het is wel handig om even in je tas te steken.

3. ‘mastertouch under-eye concealer’ van Max factor. Ik heb de kleur ‘303 ivory’, die voor mij precies goed is. Hij is prima om je wallen en pukkeltjes te camoufleren. Het jammere is wel dat je snel teveel gebruikt, waardoor je hem eigenlijk iets te snel op maakt.

4. L’oreal paris ‘true match super-blendable powder’. Ik heb helaas een iets te donkere kleur gekocht, waardoor ik hem niet echt als foundation kan gebruiken maar meeer als finishing touch-powder. Dat is jammer, want hij dekt pas als je een wat dikkere laag aanbrengt. Omdanks dat is hij toch fijn!

5. De lipstick van de DA. Ja, inderdaad, hij was drie euro. Maar toch is hij erg mooi en fijn. Dat bewijst maar weer dat ook budget make up goed kan zijn. Helaas weet ik niet welk nummer het is, maar hij is perzikroze met lichte kleine glittertjes. Hij ziet er goed uit en blijft ook best goed zitten.

6. De ‘my gloss’ van MNY. deze was niet duur en is goed te zien. Hij geeft een mooi rozerood kleurtje. Als je liever een transparante gloss hebt is hij er ook in minder opvallende kleuren.

7. Ik heb veel nagellak die ik fijn vind, maar het allermooiste vind ik ‘batch 003 capetown 61’. Hi is van w.i.c. By herôme en ik vind hem supermooi. Het is een soort lichtroze beige achtige kleur, die als je hem op hebt niet veel opvalt en het net lijkt alsof hij dezelfde kleur als je huid heeft. Klinkt raar, maar ik vind hem prachtog. Hij is erg onopvallend maar je nagels lijken toch mooi verzogd.

Dit zijn mijn favorieten, hope u enjoyed it!

Geef een reactie

