FAVO’S.

10 Okt

favorieten .. wanneer is iets eigenlijk je favoriet ? als je het vaak gebruikt ? zoals je fiets ? als je van iets houd zoals je mobiel ? Als je er niet zonder kan ? Of ook als je iets gewoon leuk vind ?

Wauw , dat waren nog eens veel vragen!

Ik heb besloten dat je zelf wel aan kunt voelen wanneer iets je favoriet is. Zo heeft iedereen series die hij/zij leuk vind en welke hij/zij niet kan uitstaan. Dat is normaal, dat is menselijk. En het zou toch té bizar voor woorden zijn als we mensen gaan bekijken vanuit het feit of ze de zelfde serie als jou kijken ? Iedereen zijn eigen smaak, vind ik tenminste. Natuurlijk is er altijd die ene persoon in je school die een totaal andere kledingstijl heeft of echt enorm lang of heel klein is. Maar laten we ook die mensen respecteren om wie ze zijn. Zo zat er een meisje bij mij op sport en die had gemillimeterd haar en dan die kleine stukjes ook nog geverfd. Het zag er heel bijzonder uit maar ik kende haar en ze was heel aardig. Dat heeft me geleerd om niemand te beoordelen op uiterlijk, alleen omdat diegene dat leuk vind hoef ik dat toch niet ook te doen ?

Dit was even een stukje lifestyle, hope you liked it (; 

Geef een reactie

