Cooldown & Warm up + Review handcrème The Body Shop.

10 Okt

Tja, tijdens deze roerige tijden kunnen we wel wat leesmateriaal gebruiken. Ik ga binnenkort shoppen en dan zullen wij een uitgebreide haul met foto’s maken en na een tijdje komen er wat leuke reviews. Ja het word smullen, de komende tijd zijn er hardstikke leuke artikelen gepland. Elke dag een review en af en toe wat lifestyle.

Wij kijken hartstikke uit naar de komende tijd. Helaas zal een van ons op vakantie gaan, maar de ander zal uiteraard proberen zoveel mogelijk te bloggen. Gaan jullie weg in de komende vakantie?

Het word vast een leuke tijd!

Ik plak hier meteen eventjes een reviewtje aanvast. Dit is een review met een product voor het goede doel. Want terwijl wij hier klagen of de eerste de beste regendruppels zitten in veel plaatsen mensen te bidden voor wat regen. En zij hebben ook geen mooi huis dat voor hun bescherming bied.

Het goede doel wat The Body Shop steunt is tegen seksuele mishandeling. En dat is echt wel de moeite waard om eventjes aandacht aan te besteden !

Review ;

Dit is absoluut mijn favo handcrème ! Hij maakt mijn handen onmiddellijk zacht en laat een subtiel geurtje achter. Ook is het zo dat als je deze handcrème koopt een deel naar een goed doel gaat. (zie de verpakking)

Dit vind ik een heel leuk idee, want de crème is echt geweldig en dat je dan gelijk ook nog mensen steunt is nog leuker !

P1010145                     

Een hele prettige handcrème dus ! Hij is wel vrij prijzig volgens mij, maar aangezien het naar het goede doel gaat vind ik het dat wel waard.

Korte maar hopelijk informatieve review (;

Geef een reactie

